Selderijstok
Legacy Member
Mijn eerste ervaring met After Effects
Heb alles mooi gedaan, ik render mijn film maar er staat een rood kruis op mijn scherm die ik aan geen kanten weg krijg 
Het is waarschijnlijk een heel domme vraag maarja
http://img10.imageshack.us/img10/6868/knipselo.jpg
Heb alles mooi gedaan, ik render mijn film maar er staat een rood kruis op mijn scherm die ik aan geen kanten weg krijg 
Het is waarschijnlijk een heel domme vraag maarja

http://img10.imageshack.us/img10/6868/knipselo.jpg