skatemania
Legacy Member
Dag iedereen,
Ik ben hier weer met een vraagje en dat is het volgende: Hier op 9lives wordt er ongeveer elke maand een nieuwe achtergrond gezet (deze maand Street Fighter IV) Nu vroeg ik me af: Hoe maak je dit, en/of wordt dit door de Uitgevers zelf gestuurt?
In ieder geval alvast bedankt!
Mvg, skate
Ik ben hier weer met een vraagje en dat is het volgende: Hier op 9lives wordt er ongeveer elke maand een nieuwe achtergrond gezet (deze maand Street Fighter IV) Nu vroeg ik me af: Hoe maak je dit, en/of wordt dit door de Uitgevers zelf gestuurt?
In ieder geval alvast bedankt!
Mvg, skate
