Archief - 2 nieuwe projecten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Novaweb

Legacy Member
Beste Leden,

Bij deze zou ik graag jullie mening weten over 2 nieuwe websites van mij.
Betreffende:

-http://www.web-leasing.be : In ontwerp fase.
-http://www.dennislembrechts.be/test : In ontwerp

Graag commentaar, feedback, ... qua stijl, gebruiksvriendelijkheid en dergelijken ?

Met vriendelijke groeten

Dennis

Cycloon

Legacy Member
Op beide sites heb ik geen enkel idee waar ik eerst moet kijken. Het lijkt echt niet duidelijk waar de inhoud van de pagina staat en wat minder belangrijk is. Ook op de eerste website veranderen die teksten veel te vlug, je kan nooit lezen wat daar op staat zonder ze allebei eerst 3 keer gezien te hebben.

Novaweb

Legacy Member
Cycloon zei:
Op beide sites heb ik geen enkel idee waar ik eerst moet kijken. Het lijkt echt niet duidelijk waar de inhoud van de pagina staat en wat minder belangrijk is. Ook op de eerste website veranderen die teksten veel te vlug, je kan nooit lezen wat daar op staat zonder ze allebei eerst 3 keer gezien te hebben.

Beste,

Daarom dat er ook staat dat deze nog in ontwikkelingsfase zijn.

Met vriendelijke groeten

Dennis

DJ_ILLEGAL

Legacy Member
eerste website, zeer leuk design, clean en toch zeer toegankelijk

2de website weet ik eht niet zo met de achtergrond het geeft de website een nogal drukke weergave ook de contentboxjes kunnen iets beter

Novaweb

Legacy Member
DJ_ILLEGAL zei:
eerste website, zeer leuk design, clean en toch zeer toegankelijk

2de website weet ik eht niet zo met de achtergrond het geeft de website een nogal drukke weergave ook de contentboxjes kunnen iets beter

Beste,

Dit gaat dan vooral om de index pagina neem ik aan ?

Groeten

DJ_ILLEGAL

Legacy Member
idd het is te druk vind ik persoonlijk en je kleurkeuze van die bruinachtige kadertjes springer er niet echt uit.

DJ_ILLEGAL

Legacy Member
tis geen afbrekende kritiek he :) tis gewoon wat ik er persoonlijk van vind :)

Novaweb

Legacy Member
DJ_ILLEGAL zei:
tis geen afbrekende kritiek he :) tis gewoon wat ik er persoonlijk van vind :)

Nee , prima, hier had ik om gevraagd, zo weet ik wat mede mensen denken.

Groeten

Bigbuddha

Legacy Member
't Ja, niet veel over te zeggen. Op zich niet slecht, maar ik heb er een heel groot "template" gevoel bij. Niets nieuws onder de zon met andere woorden. Wil je bij de "betere" horen moet je toch altijd naar iets nieuws streven.

Eerste website is trouwens vrij onduidelijk. Dit werd al eens aangehaald. Een site moet in 2 blikken duidelijk kunnen zijn. Zeker commerciele sites. Das dat concept zit nog niet goed.

Novaweb

Legacy Member
Aan het eerst ontwerp wordt gewerkt, ik heb de boxen in ieder geval laten inkrimpen.

Betreffende het template gevoel. Ik heb liever dat, dan dat het er onprofessioneel of niet zakelijk uit ziet.

Maar goed alvast bedankt voor jullie meningen.

Dennis

DJ_ILLEGAL

Legacy Member
wat is eraan veranderd? kleuren en achtergrond blijven ehtzelfde?

Novaweb

Legacy Member
Gewoon betreffende , om de eerste indruk weg te laten vallen met die grote kaders.

Dennis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan