Novaweb
Legacy Member
Beste Leden,
Bij deze zou ik graag jullie mening weten over 2 nieuwe websites van mij.
Betreffende:
-http://www.web-leasing.be : In ontwerp fase.
-http://www.dennislembrechts.be/test : In ontwerp
Graag commentaar, feedback, ... qua stijl, gebruiksvriendelijkheid en dergelijken ?
Met vriendelijke groeten
Dennis
Bij deze zou ik graag jullie mening weten over 2 nieuwe websites van mij.
Betreffende:
-http://www.web-leasing.be : In ontwerp fase.
-http://www.dennislembrechts.be/test : In ontwerp
Graag commentaar, feedback, ... qua stijl, gebruiksvriendelijkheid en dergelijken ?
Met vriendelijke groeten
Dennis
