Strawberry
Legacy Member
Hoi,
Ben vorige week met de mannen van Wallace Vanborn naar Londen getrokken om de Belgische eer te verdedigen op the global battle of the bands.
De bedoeling was dat ik een korte video maak over dit avontuur.
Heb dit nog nooit gedaan en de wedstrijd zelf was ook vaak van wtf waar zijn wij nu met bezig. Heb toch mijn best gedaan de sfeer wat weer te geven zoals ze was. Kleine waarschuwing er komt bloot, drank, drugs en rock n roll in.
Heb de film al laten zien aan vrienden maar dat zijn allemaal mensen die de band kennen, graag had ik ook wat meningen van mensen die niet mee waren of de band niet of heel weinig kennen dus dacht ik aan jullie en mensen die mss nog tips hebben ivm met de montage etc.
Untitled on Vimeo
hopelijk veel plezier ermee ^^
ben nog van plan de film te ondertitelen als de montage klaar is
joew
Ben vorige week met de mannen van Wallace Vanborn naar Londen getrokken om de Belgische eer te verdedigen op the global battle of the bands.
De bedoeling was dat ik een korte video maak over dit avontuur.
Heb dit nog nooit gedaan en de wedstrijd zelf was ook vaak van wtf waar zijn wij nu met bezig. Heb toch mijn best gedaan de sfeer wat weer te geven zoals ze was. Kleine waarschuwing er komt bloot, drank, drugs en rock n roll in.
Heb de film al laten zien aan vrienden maar dat zijn allemaal mensen die de band kennen, graag had ik ook wat meningen van mensen die niet mee waren of de band niet of heel weinig kennen dus dacht ik aan jullie en mensen die mss nog tips hebben ivm met de montage etc.
Untitled on Vimeo
hopelijk veel plezier ermee ^^
ben nog van plan de film te ondertitelen als de montage klaar is
joew


