Archief - hoppen telenet / proximus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gv288

Legacy Member
Zijn er mensen die hoppen tussen telenet en proximus?
De promo's zijn erg aanlokkelijk vind ik. (vooral de 50" tv bij prox momenteel)

'k zie wel tegen de rompslomp op...
Ik heb het ook professioneel nodig. Een dag zonder tel / internet kan ik me niet veroorloven.

ervaring iemand?

Pan

Legacy Member
Dat is op 2minuten aangevraagd en ik heb ook geen dag zonder internet gezeten..

FlameDB

Legacy Member
hoppen tussen providers lijkt mij iets minder handig dan bij energieleveranciers. Kzit nu al met een telenet modem die ik niet meer gebruik, moest ik hoppen heb ik er oneindig veel.

Neem gewoon Orange, deftige prijs zonder promotie dus niet nodig om te hoppen.

Anoniem13

Legacy Member
Gv288 zei:
Zijn er mensen die hoppen tussen telenet en proximus?
De promo's zijn erg aanlokkelijk vind ik. (vooral de 50" tv bij prox momenteel)

'k zie wel tegen de rompslomp op...
Ik heb het ook professioneel nodig. Een dag zonder tel / internet kan ik me niet veroorloven.

ervaring iemand?
Lees dat eens een keer of drie, dan wordt het antwoord wel duidelijk.

Hekje#

Legacy Member
Vroeger was het bij Telenet (heb er nog gewerkt) zo dat je als terugkomende klant niet kon intekenen op acties in de eerste 3 maanden van je 'nieuw' contract bij Telenet. Om tegen te gaan dat iedereen weggaat bij acties van andere providers en dan weer terugkomt als Telenet iets interessant heeft.

Weet niet of dat nu nog zo is natuurlijk... Misschien ook rekening mee houden naar de toekomst toe.

Preske

Legacy Member
FlameDB zei:
hoppen tussen providers lijkt mij iets minder handig dan bij energieleveranciers. Kzit nu al met een telenet modem die ik niet meer gebruik, moest ik hoppen heb ik er oneindig veel.

Neem gewoon Orange, deftige prijs zonder promotie dus niet nodig om te hoppen.

ze activeren gewoon de bestaande bij u thuis -_-

Noscoped420

Legacy Member
Hekje# zei:
Vroeger was het bij Telenet (heb er nog gewerkt) zo dat je als terugkomende klant niet kon intekenen op acties in de eerste 3 maanden van je 'nieuw' contract bij Telenet. Om tegen te gaan dat iedereen weggaat bij acties van andere providers en dan weer terugkomt als Telenet iets interessant heeft.

Weet niet of dat nu nog zo is natuurlijk... Misschien ook rekening mee houden naar de toekomst toe.

Idem met Proximus, je moet 3 maanden geen klant geweest zijn om de hudige tv/sonos/ps4 promo te kunnen gebruiken.
Ik zou nu ook niet constant hoppen tussen provider, altijd die technieker terug over de vloer, wachten op de afspraakdatum, bij opzeg je digicorder terug brengen of bij Proximus ook je modem terug sturen…

Trouwens in het geval van die Proximus actie moet je 24 maanden blijven of je betaald restwaarde op die TV, dus echt efficient ''hoppen'' is dat ook niet want je kan dan 2 jaar niet terug naar TN tenzij je ettelijke 100den euro's wilt afbetalen in 1x op die TV, had je hem ook zo voor 500 euro op Amazon kunnen kopen.

Gv288

Legacy Member
Ik heb het toch gedaan.
Geen centje pijn

Promo meegepikt (TV) en binnen 2 jaar doe ik het terug, dat zijn de voorwaarden.
Anders kom ik in de problemen met de promo, mocht ik vroeger hoppen dan rekenen ze de promo nog deels aan.

Noscoped420

Legacy Member
Ja als je op het moment met geen toestel zit verbonden zit er ook geen pijn aan ja, maar nu zit je wel effectief 2 jaar vast dus als TN in de zomer of eind 2019 een actie doet die je ook vet zou vinden moet je die laten schieten of nog enkele 100'den euro's op die tv afbetalen want die restprijs zakt elke maand maar met een paar tientjes.

Voor mij zou het nog niet de prijs van de toestellen zijn maar gewoon altijd de rompslomp van aanvragen => installen of wachten op installdatum => opzeggen bij de andere => hopen dat heel je aansluiting en facturatie van het begin goed werkt, nee als ik dat elke 24 maanden zou moeten doorlopen heb ik nog liever geen internet, maar ieder het zijne :p

Ik vind trouwens die promo's vaak niks speciaal, ik heb nu de ps4 pro genomen omdat ik nog geen had en was toch van plan Proximus te nemen omdat we binnenkort verhuizen en daar is Proximus glasvezel dus had ik hier al laten aansluiten en de ps4 meegepakt, maar voor een tv van 500 euro of een ps4 van 399 zou ik nu niet speciaal heel mn boeltje elke 2 jaar pakken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan