Tinake123
Legacy Member
Ik verkoop mijn Yahama Aerox omdat ik mij een auto ga aanschaffen!
Staat ook op kapaza:
http://www.kapaza.be/Brommers_en_scooters/Yamaha/6416568/Zwarte_Yamaha_Aerox.html
Start prijs: 1000euro
Meeneem: 1200
Voor verdere info mag je me altijd PMen of gewoon hier rechstreeks vragen.
Staat ook op kapaza:
http://www.kapaza.be/Brommers_en_scooters/Yamaha/6416568/Zwarte_Yamaha_Aerox.html
Start prijs: 1000euro
Meeneem: 1200
Voor verdere info mag je me altijd PMen of gewoon hier rechstreeks vragen.