Rocknsad
Legacy Member
Hallo,
Bij deze mijn fixie te koop wegens niet gebruik ervan.
Bestaat uit:
-een kader , maar 60. Een Koga Miyate overspoten met zwarte lak. Het herspuiten op zicht is zeer professioneel gedaan, met zwarte motip lak (overal verkrijgbaar). Wel zijn er hier en daar al enkele gebruikssporen, maar niets erg (zie foto's). Je kan deze wegwerken met een zwarte motip scratch repair pen
-BMX pedalen
-Zwart zadel van Csespel met kinknagels
-Bullhorn stuur van Csespel
-Nieuw bruin retro stuurlint (Nog overschot in doos erbij)
-Nieuwe donkerrode/bruine ketting
-Espresso wielenset met hoge velgen. Achterwiel flipflop dus zowel fixie als single speed te gebruiken
-Bandjes van Schwalbe Lugano
Rijd zeer vlot, is lekker simpel maar toch een eye-catcher
Spotprijs, aangezien de onderdelen opgeteld alleen al om en bij de 450 euro kosten!
Prijs : 200€
foto's:
Fixie Photos by rocknsad | Photobucket
Bij deze mijn fixie te koop wegens niet gebruik ervan.
Bestaat uit:
-een kader , maar 60. Een Koga Miyate overspoten met zwarte lak. Het herspuiten op zicht is zeer professioneel gedaan, met zwarte motip lak (overal verkrijgbaar). Wel zijn er hier en daar al enkele gebruikssporen, maar niets erg (zie foto's). Je kan deze wegwerken met een zwarte motip scratch repair pen
-BMX pedalen
-Zwart zadel van Csespel met kinknagels
-Bullhorn stuur van Csespel
-Nieuw bruin retro stuurlint (Nog overschot in doos erbij)
-Nieuwe donkerrode/bruine ketting
-Espresso wielenset met hoge velgen. Achterwiel flipflop dus zowel fixie als single speed te gebruiken
-Bandjes van Schwalbe Lugano
Rijd zeer vlot, is lekker simpel maar toch een eye-catcher

Spotprijs, aangezien de onderdelen opgeteld alleen al om en bij de 450 euro kosten!
Prijs : 200€
foto's:
Fixie Photos by rocknsad | Photobucket