ThA_NiCo
Legacy Member
hey, ik verkoop mijn honda mt5,
info;
- verhoogde voorfourche (achteraan ook, staat hoger dan normale mt5)
- 2 spotlichten vooraan
- LED-achterlicht achteraan
- juist nieuwe cilinder (sinds 5/11/2007) nog in rodage
- race-uitlaatbocht POLINI (Chromé)
- BITURBO competition uitlaat demper (chromé)
- aangepaste sproeiers
- nieuwe goede tandwielverhouding (optrekken,...)
- POLINI luchtfilter
- groot crossstuur
- aangepast voorspatbord
- achteraan mooie velg (zelfde voor vooraan word er bijgeleverd, maar zelf geen tijd om ze er op te zetten)
je krijgt er ook nog spuitbussen bij (primer, kleur van de brommer, vernis) voor het voorspatbord, zelf nog niet kunnen spuiten wegens tijdgebrek
Je krijgt er ook nog goed hangslot met ketting bij
Eventueel voor kleine meerprijs nog crosshelm beschikbaar met bril van HEBO
elk deftig bod is welkom
voor fotos: http://www.2dehands.be/zeer-mooie-honda-mt5-31700368.html
info;
- verhoogde voorfourche (achteraan ook, staat hoger dan normale mt5)
- 2 spotlichten vooraan
- LED-achterlicht achteraan
- juist nieuwe cilinder (sinds 5/11/2007) nog in rodage
- race-uitlaatbocht POLINI (Chromé)
- BITURBO competition uitlaat demper (chromé)
- aangepaste sproeiers
- nieuwe goede tandwielverhouding (optrekken,...)
- POLINI luchtfilter
- groot crossstuur
- aangepast voorspatbord
- achteraan mooie velg (zelfde voor vooraan word er bijgeleverd, maar zelf geen tijd om ze er op te zetten)
je krijgt er ook nog spuitbussen bij (primer, kleur van de brommer, vernis) voor het voorspatbord, zelf nog niet kunnen spuiten wegens tijdgebrek
Je krijgt er ook nog goed hangslot met ketting bij
Eventueel voor kleine meerprijs nog crosshelm beschikbaar met bril van HEBO
elk deftig bod is welkom
voor fotos: http://www.2dehands.be/zeer-mooie-honda-mt5-31700368.html

