Archief - Yu-Gi-Oh Cards

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CrazyK

Legacy Member
Hallo ik heb hier nog een pak Yu-Gi-Oh Cards die weg mogen
de kaarten zijn in perfecte staat en er niet mee gespeeld
het gaat hier om

Structure Deck Lord of the Storm
Structure Deck Dinosaurs's Rage
Structure Deck Machine Re-volt
Structure Deck Warrior's Triump
De Volledige Mint Premium Pack 01 Set
Nog enkele Mint Cards

dit alles mag voor €20 excl.

happy bidding :)

snot

Legacy Member
zijn dat decks van hier of uit het buitenland?
ik bedoel eigenlijk "origineel"

San Yokohama

Legacy Member
De Volledige Mint Premium Pack 01 Set
Nog enkele Mint Cards

Hoeveel wil je hiervoor?

CrazyK

Legacy Member
@snot de kaarten zijn English 1st edition

@San Yokohama geen idee doe maar een bod

CrazyK

Legacy Member
San Yokohama zei:
€6 incl. ? (pm me maar moest dit inorde zijn)

hmm vind ik toch wat weinig alles is in perfecte staat
voor €10 inc. hebben we een deal

San Yokohama

Legacy Member
Mjah, maar vermits dat alles wegmocht voor €20 dacht ik dat €6 nog een mooie prijs zou zijn voor dat alleen.

Anders nemen we het midden :) -> €8 incl ?
(Sorry dat ik moeilijk doe, maar zou er eigenlijk niet teveel willen aan uitgeven :p)

CrazyK

Legacy Member
San Yokohama zei:
Mjah, maar vermits dat alles wegmocht voor €20 dacht ik dat €6 nog een mooie prijs zou zijn voor dat alleen.

Anders nemen we het midden :) -> €8 incl ?

akkoord maar die set + mint cards zijn toch een pak meer waard dan die decks hé :)

San Yokohama

Legacy Member
Inderdaad, als je naar de waarde kijkt wel. (Zelf keek ik naar de hoeveelheid kaarten, vandaar.. :p)

Maar is mijn voorstel nu goed of..? :)

Grtz

CrazyK

Legacy Member
San Yokohama zei:
Inderdaad, als je naar de waarde kijkt wel. (Zelf keek ik naar de hoeveelheid kaarten, vandaar.. :p)

Maar is mijn voorstel nu goed of..? :)

Grtz

sorry maar ik blijf bij €10 inc.
wat toch een zeer redelijke prijs is :niceone:

San Yokohama

Legacy Member
Alé dan, omdat ik goed gezind ben vandaag. (Weekend ftw :p)
Ik ga het zo meteen overschrijven, ik pm u daarna wel een bewijsje.

Grtz

CrazyK

Legacy Member
San Yokohama zei:
Alé dan, omdat ik goed gezind ben vandaag. (Weekend ftw :p)
Ik ga het zo meteen overschrijven, ik pm u daarna wel een bewijsje.

Grtz

ok :)

enkel nog
Structure Deck Lord of the Storm
Structure Deck Dinosaurs's Rage
Structure Deck Machine Re-volt
Structure Deck Warrior's Triump
te koop dit mag weg voor €10 excl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan