smile and die
Legacy Member
ik verkoop een yamaha generator van 800W
heb niet echt een idee wat dit nog zou mogen kosten
dus bieden maar, en dan zien we wel of het bod aanvaardbaar is of niet.
hij is in perfecte staat, zelden gebruikt.
foto's kan ik indien gewenst nog proberen te maken..
greetz
heb niet echt een idee wat dit nog zou mogen kosten
dus bieden maar, en dan zien we wel of het bod aanvaardbaar is of niet.
hij is in perfecte staat, zelden gebruikt.
foto's kan ik indien gewenst nog proberen te maken..
greetz
