freeq7322
Legacy Member
Hallo Iedereen.
Zaterdag verhuis ik naar t buitenland,daarom verkoop ik een paar spullen die ik niet meer nodig heb.
Hier heb ik een Yamaha GA-15 gitaarversterker in nieuwe staat.
https://imageshack.com/i/n6iryxkj
https://imageshack.com/i/n78bwhj
Prijs 40 euro of een GOED BOD !!
Afhaling mogelijk in Wilrijk of Antwerpen tot en met vrijdag!!
Ik kan t ook via de post versturen.
Ik sluit af op donderdag om 13 uur.
Zaterdag verhuis ik naar t buitenland,daarom verkoop ik een paar spullen die ik niet meer nodig heb.
Hier heb ik een Yamaha GA-15 gitaarversterker in nieuwe staat.
https://imageshack.com/i/n6iryxkj
https://imageshack.com/i/n78bwhj
Prijs 40 euro of een GOED BOD !!
Afhaling mogelijk in Wilrijk of Antwerpen tot en met vrijdag!!
Ik kan t ook via de post versturen.
Ik sluit af op donderdag om 13 uur.