ProjectW
Legacy Member
hey,
Verkoop mn brommer (klasse B) wegens bezit van autorijbewijs,
de setup; is bijna full polini, behalve krukkas, en uitlaat (technigas zit er nu op , heb ook nog een gianelli voor op circuit liggen , de keuze is aan u)
scooter kan een snelheid halen van 80km pr uur halen ,MAAR kan ook afgesteld worden als u dat wenst
brommer is ook 3 -4 jaar oud , volledig in orde behalve dat de kilometriek niet klopt ,
Meer info ;
Mail: [email protected]
Tel: 0487118626 ,
Te regio GENT !
doe maar een bod
staat ook op 2dehands.be
http://www.2dehands.be/mooie-aerox-43801168.html
Verkoop mn brommer (klasse B) wegens bezit van autorijbewijs,
de setup; is bijna full polini, behalve krukkas, en uitlaat (technigas zit er nu op , heb ook nog een gianelli voor op circuit liggen , de keuze is aan u)
scooter kan een snelheid halen van 80km pr uur halen ,MAAR kan ook afgesteld worden als u dat wenst

brommer is ook 3 -4 jaar oud , volledig in orde behalve dat de kilometriek niet klopt ,
Meer info ;
Mail: [email protected]
Tel: 0487118626 ,
Te regio GENT !

doe maar een bod

staat ook op 2dehands.be
http://www.2dehands.be/mooie-aerox-43801168.html