bartvds
Legacy Member
ik verkoop deze helm wegens aankoop van een die opengaat,
merk X-speed
grootte XL
slechts 2 keer gebruikt,
enkel een klein krasje te zien op het mondstuk,
foto's:
http://users.skynet.be/jcvandersarren/te koop/helm/DSC03283.JPG
http://users.skynet.be/jcvandersarren/te koop/helm/DSC03284.JPG
http://users.skynet.be/jcvandersarren/te koop/helm/DSC03285.JPG
http://users.skynet.be/jcvandersarren/te koop/helm/DSC03286.JPG
minimum 50€ (excl)
meeneem 80€ (excl)
afhaling geniet voorkeur, ze zouden mij anders zien komen in de post
greetz
merk X-speed
grootte XL
slechts 2 keer gebruikt,
enkel een klein krasje te zien op het mondstuk,
foto's:
http://users.skynet.be/jcvandersarren/te koop/helm/DSC03283.JPG
http://users.skynet.be/jcvandersarren/te koop/helm/DSC03284.JPG
http://users.skynet.be/jcvandersarren/te koop/helm/DSC03285.JPG
http://users.skynet.be/jcvandersarren/te koop/helm/DSC03286.JPG
minimum 50€ (excl)
meeneem 80€ (excl)
afhaling geniet voorkeur, ze zouden mij anders zien komen in de post

greetz