*)BOB(*Kenshee
Legacy Member
Het gaat over het spel WOW:TCG ik heb hier ongeveer 2000 kaarten van ook enkele Onyxia's.
Als iemand geinterseerd is in een eventuele koop van een deck of van enkele kaarten of van een heleboel kaarten laat het me dan weten.
Ik heb ook nog een thunderhead hippogryph unscrasht.
Grtz.Kenshee
Als iemand geinterseerd is in een eventuele koop van een deck of van enkele kaarten of van een heleboel kaarten laat het me dan weten.
Ik heb ook nog een thunderhead hippogryph unscrasht.
Grtz.Kenshee
?