exo
Legacy Member
Hello,
vandaag m'n kast eens wat uitgemest en opvallendste opbject dat ik wil verkopen is deze winterjas van napapijri. Ik was echt al lang op zoek naar dit soort jas en heb hem dan vrij impulsief gekocht vorig jaar toen ik hem vond. Maar bij nader inzien gebruik ik bijna nooit een jas daar ik mijn verplaatsingen meestal met de auto doe en niet echt een koulijer ben.
Ik heb de jas aangekocht voor 175€ vorig jaar dus is het stom om hem hier maar wat te laten hangen. (aangekocht in The Country te Turnhout)
Bij elk goed bod mag hij buiten. Gelieve geen achterlijke boden te plaatsen (cfr. 40€)
Minimumprijs: 50€
Maat: M
Kleur: Rood
Foto's: http://users.telenet.be/sijo/jas/
vandaag m'n kast eens wat uitgemest en opvallendste opbject dat ik wil verkopen is deze winterjas van napapijri. Ik was echt al lang op zoek naar dit soort jas en heb hem dan vrij impulsief gekocht vorig jaar toen ik hem vond. Maar bij nader inzien gebruik ik bijna nooit een jas daar ik mijn verplaatsingen meestal met de auto doe en niet echt een koulijer ben.
Ik heb de jas aangekocht voor 175€ vorig jaar dus is het stom om hem hier maar wat te laten hangen. (aangekocht in The Country te Turnhout)
Bij elk goed bod mag hij buiten. Gelieve geen achterlijke boden te plaatsen (cfr. 40€)
Minimumprijs: 50€
Maat: M
Kleur: Rood
Foto's: http://users.telenet.be/sijo/jas/