Bieden voor't campingticket (en dus de twee tesamen) loopt tot 20u. Als Indy't campingticket wint, kom'k't zelf wel brengen.
Wat de combi zelf betreft laat'k't openstaan tot wanneer er een bod is uitgebracht. Kan er desnoods mee naar Werchter zelf komen.
SeppaR, laat iets van je horen

Indy, aan hoeveel had je gedacht voor't campingticket?
Bereik me op m'n gsm (0479/452 623), aangezien'k te vijven naar de proclamatie van m'n liefje moet - en dit dus niet on-the-spot kan volgen.
Peace!