schep
Legacy Member
Hey
Ik heb mijn aquarium nog eens onder handen genomen en ik heb hier nog een aantal waterplanten teveel. Het gaat vooral om een plant van een 40tal cm hoog. k zal nog foto's posten want weet de naam niet meer.
Gratis af te halen of een nieuwe bewoner voor mijn aquarium is ook altijd leuk
Mvg
Schep
Ik heb mijn aquarium nog eens onder handen genomen en ik heb hier nog een aantal waterplanten teveel. Het gaat vooral om een plant van een 40tal cm hoog. k zal nog foto's posten want weet de naam niet meer.
Gratis af te halen of een nieuwe bewoner voor mijn aquarium is ook altijd leuk

Mvg
Schep