MeRCeNaRy
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop 1 gezelschapspel van War of the Ring. Kenners kennen dit wel.
Zeer interessant spel voor geinteresseerden. Dit is 1 keer opengeweest en om daarna te concluderen dat het te ingewikkeld voor mij is. Kheb dit gekregen als een kado maar ik weet dat het ongeveer 50 euro kost.
Verkoopprijs = 25 euro.
Ik ben wonende te opglabbeek. Ik wil het gerust brengen met de auto naar een locatie kortbij, mah kga nie voor niks naar hasselt rijden want dan ben ik al de helft van men verkoopprijs kwijt bij wijze van spreken.
Ik verkoop 1 gezelschapspel van War of the Ring. Kenners kennen dit wel.
Zeer interessant spel voor geinteresseerden. Dit is 1 keer opengeweest en om daarna te concluderen dat het te ingewikkeld voor mij is. Kheb dit gekregen als een kado maar ik weet dat het ongeveer 50 euro kost.
Verkoopprijs = 25 euro.
Ik ben wonende te opglabbeek. Ik wil het gerust brengen met de auto naar een locatie kortbij, mah kga nie voor niks naar hasselt rijden want dan ben ik al de helft van men verkoopprijs kwijt bij wijze van spreken.