Third3leg
Legacy Member
hey,
Ik heb hier alle vier seizoenen van walking dead liggen op blu-ray!
Mag weg wegens uitgekeken.
Mss kan ik er iemand plezier mee doen.
30euro exclusief!
Verzend kosten zal iets van de 3.90 zijn.
Ook afhalen mogelijk!
Helaas geen itrade dankzij de problemen met de site. Vorige username was nide.
Mvg
Ik heb hier alle vier seizoenen van walking dead liggen op blu-ray!
Mag weg wegens uitgekeken.
Mss kan ik er iemand plezier mee doen.
30euro exclusief!
Verzend kosten zal iets van de 3.90 zijn.
Ook afhalen mogelijk!
Helaas geen itrade dankzij de problemen met de site. Vorige username was nide.
Mvg