Archief - Wacom Cintiq 13HD-tekentablet (nieuw)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LacrimA

Legacy Member
Eind december heb ik een Wacom Cintiq 13HD-tekentablet gekocht als nieuwjaar-cadeau.

Jammer genoeg voel dit niet echt in de smaak :p (persoon verkiest gewoon op papier tekenen ipv. digitaal).

Nieuwprijs was rond de 800 euro in de mediamarkt.

De doos is open geweest, maar is uiteindelijk zelf niet aangesloten geweest, dus 100% nieuwstaat.
Jammer genoeg wou mediamarkt deze niet meer terugnemen wegens 'geopend'.

1 van de vele reviews te vinden:
Wacom Cintiq 13HD in-depth review - Review - Digital Arts

Meeneemprijs: 650 euro
Minimumprijs: 600 euro

Qua garantie: nog 2 jaar obviously.
Foto's: indien naar gevraagd.

Wegens de kostprijs/gewicht/grootte stuur ik dit niet op.
Ik ben bereid dit aan huis te brengen.

Momenteel enkel hier te koop geboden.
Wegens beperkte doelgroep zal ik dit de komende dagen waarschijnlijk via andere plaatsen te koop zetten ook vermoedelijk.
Indien dit het geval is, zal ik dit hier vermelden/linken.

LacrimA

Legacy Member
Absolute minimumprijs is 600 euro.
Das al 25% minder dan de nieuwprijs.

Aangezien dit in absolute nieuwstaat is lijkt mij dit een meer dan redelijke minimumprijs.

Minimum aangepast naar 600.
Meeneemprijs naar 650.

Vanavond of morgen ga ik dit te koop aanbieden op enkele andere sites.

not2secure4u

Legacy Member
LacrimA zei:
Absolute minimumprijs is 600 euro.
Das al 25% minder dan de nieuwprijs.

Aangezien dit in absolute nieuwstaat is lijkt mij dit een meer dan redelijke minimumprijs.

Minimum aangepast naar 600.
Meeneemprijs naar 650.

Vanavond of morgen ga ik dit te koop aanbieden op enkele andere sites.

Vanwaar bent u ? (Zit op tapatalk)

LacrimA

Legacy Member
Hoboken, Antwerpen.

Aangezien ik niet verzend, maak ik er niet echt een probleem van om dit aan huis te brengen.

not2secure4u

Legacy Member
LacrimA zei:
Hoboken, Antwerpen.

Aangezien ik niet verzend, maak ik er niet echt een probleem van om dit aan huis te brengen.

Mja, 600 euro is me net teveel.

LacrimA

Legacy Member
Wel, veel lager ga ik toch niet gaan :)

Voor 580 kom ik het brengen. Da's 230 Lager dan wat ik betaald heb, en zoals ik zei, is zelf niet aangesloten geweest, dus veel nieuwer kan het niet zijn :)
Vanaf morgen zet ik het op enkele andere sites ook. (Zal ik hier dan wel linken ook)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan