pr0ph3t
Legacy Member
na lang twijfelen doe ik het uiteindelijk toch. over een goed jaar en half mijn eerste wagen aangeschaft, een VW Golf III 1.4benzine. de wagen is volledig geschuurd en herspoten, in een unieke kleur.
info
Motor: 1.4Carbu
44KW 60PK
Manuele 4-Bak
Vmaxx Verstelbare vering
2 nieuwe banden achteraan
Distributieriem net vervangen
krijgt nog een volledig groot onderhoud voor verkoop
NIET gekeurd voor verkoop (niet ingeschreven en anders moetk hem nog gaan late omhoog schroeven en kheb er echt den tijd nie voor)
had 1 roestplek die is weggewerkt door mezelf (carrossier)
goed genoeg als 1e wagen... verry basic geen servo of abs
ook geen radio bij. liefst voor export
KMSTAND: 186 000
http://users.pandora.be/andy_ds/gespoten/6.jpg
info
Motor: 1.4Carbu
44KW 60PK
Manuele 4-Bak
Vmaxx Verstelbare vering
2 nieuwe banden achteraan
Distributieriem net vervangen
krijgt nog een volledig groot onderhoud voor verkoop
NIET gekeurd voor verkoop (niet ingeschreven en anders moetk hem nog gaan late omhoog schroeven en kheb er echt den tijd nie voor)
had 1 roestplek die is weggewerkt door mezelf (carrossier)
goed genoeg als 1e wagen... verry basic geen servo of abs
ook geen radio bij. liefst voor export

KMSTAND: 186 000
http://users.pandora.be/andy_ds/gespoten/6.jpg

