[E.I]Magic
Legacy Member
Bij deze, verkoop ik dus mijn eetkamer.
Ik verhuis binnen enkele maanden naar het buitenland.
Er is geen haast bij, maar ze kunnen niet mee
Het gaan over een dressoir, een tafel met 6 stoelen en een barkast.
Afmetingen (L x B x H):
Dressoir: 146 x 52,5 x 138
Tafel: 180 x 88 x 75
Barkast: 249,5 x 52,5 x 88
Foto's kan je zien op deze link:
http://www.2dehands.be/volledige-eetkamer-donker-28865454.html?per=100
Alles is in goede staat, doch met gebruikerssporen.
Het geheel is zo'n 6 jaar oud.
Je kan me altijd contacteren via email om een afspraak te maken.
Uiteraard moet dit alles afgehaald worden
Niet onbelangrijk: Ik woon in een appartement, maar ik denk dat de grootste stukken via de trap naar beneden kunnen. Maar die beslissing laat k dan ook aan de eventuele koper over.
In het slechtste geval komt er een meubellift aan te pas.
Ik sluit af bij een deftig bod.
Het is ook direct beschikbaar.
Succes,
B
Ik verhuis binnen enkele maanden naar het buitenland.
Er is geen haast bij, maar ze kunnen niet mee

Het gaan over een dressoir, een tafel met 6 stoelen en een barkast.
Afmetingen (L x B x H):
Dressoir: 146 x 52,5 x 138
Tafel: 180 x 88 x 75
Barkast: 249,5 x 52,5 x 88
Foto's kan je zien op deze link:
http://www.2dehands.be/volledige-eetkamer-donker-28865454.html?per=100
Alles is in goede staat, doch met gebruikerssporen.
Het geheel is zo'n 6 jaar oud.
Je kan me altijd contacteren via email om een afspraak te maken.
Uiteraard moet dit alles afgehaald worden

Niet onbelangrijk: Ik woon in een appartement, maar ik denk dat de grootste stukken via de trap naar beneden kunnen. Maar die beslissing laat k dan ook aan de eventuele koper over.
In het slechtste geval komt er een meubellift aan te pas.
Ik sluit af bij een deftig bod.
Het is ook direct beschikbaar.
Succes,
B
