NoizeSuppressor
Legacy Member
Heb hier een truitje liggen dat ik niet meer draag.
In zeer goede staat, en uiteraard officiëel! (zie tag linksonder). Maat is XXL, perfect om in de winter boven je trainingsvestje aan te doen
De prijs is 10 euro exclusief (verzending is 4.95, afhalen kan altijd ook, maar leveren doe ik helaas niet). NIET ONDERBIEDEN AUB, minimumprijs is toch echt wel niet overdreven
In zeer goede staat, en uiteraard officiëel! (zie tag linksonder). Maat is XXL, perfect om in de winter boven je trainingsvestje aan te doen

De prijs is 10 euro exclusief (verzending is 4.95, afhalen kan altijd ook, maar leveren doe ik helaas niet). NIET ONDERBIEDEN AUB, minimumprijs is toch echt wel niet overdreven



).