Davidduzy
Legacy Member
Ik heb een bal gewonnen van coca-cola, maar ben er zelf niet echt iets mee, ik heb het blaadje afgedrukt maar moet er nog omgaan.
Ik wil deze graag ruilen tegen iets dus stel maar wat voor
Niet de bedoeling voor winst te nemen, ben eens curieus.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik wil deze graag ruilen tegen iets dus stel maar wat voor

Niet de bedoeling voor winst te nemen, ben eens curieus.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk


