SimonABC
Legacy Member
ik heb hier nog enkele (mss) zeldzame blikjes liggen
als je een duidelijkere foto nodig hebt zal ik er één maken.
ik weet niet of hier interesse voor gaat zijn, maar anders ga ik ze weggooien...
http://tinypic.com/view.php?pic=4r909rl&s=1
grtz
ik ben van mechelen (muizen) trouwens. ik vind nie waar ik da moe aanpassen in mijn profiel, iemand tips?
als je een duidelijkere foto nodig hebt zal ik er één maken.
ik weet niet of hier interesse voor gaat zijn, maar anders ga ik ze weggooien...
http://tinypic.com/view.php?pic=4r909rl&s=1
grtz
ik ben van mechelen (muizen) trouwens. ik vind nie waar ik da moe aanpassen in mijn profiel, iemand tips?
