Lionel
Legacy Member
Hi all,
Bij deze verkoop ik een valies vanuit de carrefour.
Had deze gekocht omdat deze in promotie was. Ik kom ermee thuis en had mijn moeder ook ene gekocht zeker ...
Deze is dus te veel.
Is dus nooit gebruikt en heb er het aankoopbewijs van liggen ..
Stond aan een korting: normale prijs was 89eur-44,50eur korting komt op 44.50eur.
Heb deze 7/06 gekocht..
Min 30, meeneem 35.
Greetz
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bij deze verkoop ik een valies vanuit de carrefour.
Had deze gekocht omdat deze in promotie was. Ik kom ermee thuis en had mijn moeder ook ene gekocht zeker ...
Deze is dus te veel.
Is dus nooit gebruikt en heb er het aankoopbewijs van liggen ..
Stond aan een korting: normale prijs was 89eur-44,50eur korting komt op 44.50eur.
Heb deze 7/06 gekocht..
Min 30, meeneem 35.
Greetz
Sent from my iPhone using Tapatalk