Archief - UV decodoeken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pestilence_007

Legacy Member
zalige doeken, zeer goede verkoper en snelle afhandeling.

heb er al verschillende bij hem gekocht

=TiT=Divxking

Legacy Member
Deze is aangekocht bij www.spacetribe.com , is in nieuwstaat, nog nooit gebruikt geweest enkel voor foto's van te nemen. Op die site staan ze te koop voor 110-125 euro exclusief, deze is 240x240 cm grootte. Ik had er graag 95 euro voor gekregen incl verzending.

=TiT=Divxking

Legacy Member
Is ondertussen al verkocht aan iemand van op mijn msn ... de foto's die online blijven zijn nog verkrijgbaar grtz :)

Malkavian

Legacy Member
Alles om je GOA kamer in te richten :)

free upke voor de GOA minded

Chalk

Legacy Member
Ik ben geïnteresseerd, maar kan er niet meer aanuit welke nog over zijn.
Kan je anders alle doeken die al verkocht zijn van de links halen?
Groetjes

*edit* ik denk dat dit zo is.
maar ik had gewoon nog niet in Airbrush 120cmx200cm gekeken :)

welke kleurenblacklights gebruik je?

=TiT=Divxking

Legacy Member
hoe bedoel je met welke kleurenblacklight? Ik ken enkel het blauwe blacklight. De foto's van batiks is met blacklight genomen, die van airbrush 120x200 is zonder blacklight, indien nodig kan ik altijd de foto doorsturen.

Grtz

Chalk

Legacy Member
=TiT=Divxking zei:
hoe bedoel je met welke kleurenblacklight? Ik ken enkel het blauwe blacklight. De foto's van batiks is met blacklight genomen, die van airbrush 120x200 is zonder blacklight, indien nodig kan ik altijd de foto doorsturen.

Grtz

Goed zo dat die van 120*200 niet met blacklight zijn.
Ik laat je wel nog iets weten, ik moet men ouders zover krijgen om dit als kerstcadeau te kopen :D

bedankt alvast.

DoubleYouIm

Legacy Member
MExican style dude
mexican style paintings vind ik nice en koop ik zeker
maar niet fluo zoals deze meer
http://users.telenet.be/Divxking/deco/bali/paintings/PA269395.JPG
http://users.telenet.be/Divxking/deco/bali/paintings/PA269395.JPG
meer seriuse paintings voor in living zeg maar:)
echt knap werk!
wat kost zoiets bij jouw dude?

maar wil echt van die azteken tolteken maya"s enzo erin
mag ook cuban style zijn
en trouwens die koi op de achtergrond nice dude!
kun je zoiets maken op request van fotos?
zware interesse dan ;)
voeg me anders ff toe op msn als je tijd hebt want denk wel dat je het druk hebt toch?

mvg

=TiT=Divxking

Legacy Member
Ondertussen 3 exemplaren verkocht, 1 op dit forum en 2 op ander forum.

Ik heb foto's geupdate

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan