Kwertie
Legacy Member
Ik heb hier nog een (heel) oud exemplaar van Tyco liggen.
Het betreft dus een radiogestuurd auto'ke, met 27Mhz frequentie.
Veel info heb ik er niet over, wel volgende foto's:
http://users.pandora.be/kwertie/Rebound/
Batterij, afstandsbediening, lader en auto'ke zelf dus.
In gebruikte staat, batterij heeft z'n beste tijd gehad, momenteel aan het opladen om te zien in hoeverre er nog mee kan gereden worden, ik weet niet hoe/waar je aan een andere accu kan geraken. Auto'ke zelf rijdt nog en afstandsbediening werkt dus ook wel.
Vraagprijs is dan ook vrij, bieden vanaf 1€...
Liefst afhalen in Ardooie, bij Roeselare/Tielt of in Brugge afspreken. Ik wil ook verzenden maar dan op uw kosten/risico.
Het betreft dus een radiogestuurd auto'ke, met 27Mhz frequentie.
Veel info heb ik er niet over, wel volgende foto's:
http://users.pandora.be/kwertie/Rebound/
Batterij, afstandsbediening, lader en auto'ke zelf dus.
In gebruikte staat, batterij heeft z'n beste tijd gehad, momenteel aan het opladen om te zien in hoeverre er nog mee kan gereden worden, ik weet niet hoe/waar je aan een andere accu kan geraken. Auto'ke zelf rijdt nog en afstandsbediening werkt dus ook wel.
Vraagprijs is dan ook vrij, bieden vanaf 1€...
Liefst afhalen in Ardooie, bij Roeselare/Tielt of in Brugge afspreken. Ik wil ook verzenden maar dan op uw kosten/risico.


.
.