S.conceiçao7
Legacy Member
hi there,
heb het dit jaar gekocht, om te gaan sporten,
helaas nooit echt van gekomen!
1 keer in de was gedaan, de maat is Large.
meeneemprijs: 15 euro voor broek en vest.
http://img516.imageshack.us/my.php?image=traincr8.jpg
heb het dit jaar gekocht, om te gaan sporten,
helaas nooit echt van gekomen!
1 keer in de was gedaan, de maat is Large.
meeneemprijs: 15 euro voor broek en vest.
http://img516.imageshack.us/my.php?image=traincr8.jpg