Foirzie
Legacy Member
Ik heb hier al lang een vlag hangen met De tekst 'Legalize It' En weedbladen erop in de bijpassende kleuren.
Ik wil deze graag ruilen voor iets anders dat ik tegen mijn muur kan hangen, ik ben ze meer dan beu na al die jaren. De vlag is nog in perfecte staat, de kleuren zijn nog mooi en er zijn maar 4 gaatjes in van de punaises.
enkel ruilen!
Liefst een foto bijvoegen met je voorstel en de afmetingen ook even laten weten.
Verdere info:
Breedte: 75cm
Hoogte: 1m09
Foto: http://users.pandora.be/eljello/vlag.JPG
Ik wil deze graag ruilen voor iets anders dat ik tegen mijn muur kan hangen, ik ben ze meer dan beu na al die jaren. De vlag is nog in perfecte staat, de kleuren zijn nog mooi en er zijn maar 4 gaatjes in van de punaises.
enkel ruilen!
Liefst een foto bijvoegen met je voorstel en de afmetingen ook even laten weten.
Verdere info:
Breedte: 75cm
Hoogte: 1m09
Foto: http://users.pandora.be/eljello/vlag.JPG
