sjtieben
Legacy Member
Paseo in goede staat, gekeurd voor verkoop enzo,
dus incl. autopass, rapport en inschrijvingspapieren.
Klein barstje in de bumper (met een schroef 'gemaakt'),
en vooraan tegen trekhaak gereden. Niks ernstig dus.
Enkele foto's:
http://users.telenet.be/sjtieben/
dus incl. autopass, rapport en inschrijvingspapieren.
Klein barstje in de bumper (met een schroef 'gemaakt'),
en vooraan tegen trekhaak gereden. Niks ernstig dus.
Enkele foto's:
http://users.telenet.be/sjtieben/

In goede staat dus zeker en vast !