stevoz
Legacy Member
Mijn ouders verkopen hun wagen omdat ze een nieuwe gaan aanschaffen.
Het is een Toyota Avensis break 2.0 Diesel van 1998.
Kleur is groen.
Hij heeft 166.000KM's gelopen en is nog in prima staat.
Opties : houte binnebekleding, airco, electrische ramen + spiegels, abs, servo, centrale vergrendeling, achterruiten zijn getint, trekhaak.
Prijs €6000 maar bespreekbaar.
Hij ziet er uit als deze, http://images.drom.ru/reviews/photos/toyota/avensis_wagon/9029_1.jpeg
Foto's volgen nog maar het regent hier nu te hard.
Het is een Toyota Avensis break 2.0 Diesel van 1998.
Kleur is groen.
Hij heeft 166.000KM's gelopen en is nog in prima staat.
Opties : houte binnebekleding, airco, electrische ramen + spiegels, abs, servo, centrale vergrendeling, achterruiten zijn getint, trekhaak.
Prijs €6000 maar bespreekbaar.
Hij ziet er uit als deze, http://images.drom.ru/reviews/photos/toyota/avensis_wagon/9029_1.jpeg
Foto's volgen nog maar het regent hier nu te hard.