Caracalla
Legacy Member
Beste forummers
Ik heb ondertussen een ingebouwde navigatie in de wagen en ga wellicht een coyote halen omdat ik die dan ook (vooral
) op de motor kan gebruiken.
Het is een TOMTOM XL van een vijftal jaar oud en werkt perfect.
Vorige week nam ik die nog mee op eis om de vaste flitspalen te verklikken.
Kaarten en flitslocaties zijn, denk ik, twee jaar geleden nog geupdate geweest.
Kaart is volledig West Europa.
Min: 20 euro
Mee: 50 euro
Foto van toestel:
http://users.telenet.be/cara/IMG_0397.JPG
Komt wellicht ook op 2dehands, kapaza, facebook, ...
Ik heb ondertussen een ingebouwde navigatie in de wagen en ga wellicht een coyote halen omdat ik die dan ook (vooral
) op de motor kan gebruiken.Het is een TOMTOM XL van een vijftal jaar oud en werkt perfect.
Vorige week nam ik die nog mee op eis om de vaste flitspalen te verklikken.
Kaarten en flitslocaties zijn, denk ik, twee jaar geleden nog geupdate geweest.
Kaart is volledig West Europa.
Min: 20 euro
Mee: 50 euro
Foto van toestel:
http://users.telenet.be/cara/IMG_0397.JPG
Komt wellicht ook op 2dehands, kapaza, facebook, ...
