Azhrarn
Legacy Member
Ik heb misschien nog twee tickets. Allez ja de twee dozen met twee bracelets ongeactiveerd.
Wij hebben geen tijd om naar Tomorrowland te kunnen. Mijn vrouw is in haar directe buurt aan het kijken om ze te verkopen. Normaal weet ik iets vanavond. Ik weet wel niet of ik die wel kan verkopen. Op hun website staat daar vanalles over paspoorten en overeenkomende namen en wat nog allemaal.
Soit, weten jullie of dit wel kan/mag? (Ik wil niet iemand in het zak zetten).
The Exchange Desk is al gesloten enzo.
Wij hebben geen tijd om naar Tomorrowland te kunnen. Mijn vrouw is in haar directe buurt aan het kijken om ze te verkopen. Normaal weet ik iets vanavond. Ik weet wel niet of ik die wel kan verkopen. Op hun website staat daar vanalles over paspoorten en overeenkomende namen en wat nog allemaal.
Soit, weten jullie of dit wel kan/mag? (Ik wil niet iemand in het zak zetten).
The Exchange Desk is al gesloten enzo.