Th0mazz0
Legacy Member
Ik heb gisteren een code ontvangen om een ticket naar keuze 2e weekend te ontvangen. Geen enkele van mijn vrienden gaat en het lijkt mij niet leuk om alleen te gaan. Hierbij verkoop ik dus de code om een ticket te kunnen kopen in de webshop. Liefst vanavond nog af te halen in Gent voor 50€.
De code kan eerst worden getest vooraleer je betaalt.
Reden voor het afhalen en niet met overschrijving: geen iTrader, dus velen onder jullie vertrouwen mij misschien niet zo
op deze manier verloopt het zonder risico. Je mag de code eerst uitproberen.
De code kan eerst worden getest vooraleer je betaalt.
Reden voor het afhalen en niet met overschrijving: geen iTrader, dus velen onder jullie vertrouwen mij misschien niet zo
op deze manier verloopt het zonder risico. Je mag de code eerst uitproberen.