EvilDevil10en
Legacy Member
heb nog twee nascar modelbouwkits liggen op 1/24 en nog drie revell vliegtuigjes op 1/72, worden verkocht voor 15€ per vliegtuigje en 20€ per nascar, maar ruilen tegen andere kits (liefst racewagens 1/24) heeft voorrang
link naar nascars:
http://img113.imageshack.us/img113/4281/s7000586bu0.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/9835/s7000589jo8.jpg
link naar vliegtuigjes: http://img241.imageshack.us/img241/5649/s7000558fh6.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/6744/s7000557qx6.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/8538/s7000559mv8.jpg
link naar nascars:
http://img113.imageshack.us/img113/4281/s7000586bu0.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/9835/s7000589jo8.jpg
link naar vliegtuigjes: http://img241.imageshack.us/img241/5649/s7000558fh6.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/6744/s7000557qx6.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/8538/s7000559mv8.jpg