Bassdude BE
Legacy Member
Met spijt in het hart bied ik mijn gloednieuwe FGN (Fujigen) 70's jazz bass te koop/ruil aan.
Het is een beest van een bas, prachtig uiterlijk, ongeloofelijk goeie klank en ze heeft me een klein fortuin gekost, maar helaas dwingt het verlies van men job en de stapel rekeningen die steeds groter wordt me om
dit prachtinstrument al terug van de hand te doen.
Inruil van een goedkopere 4 string elektrische of akoustische bas + geld heeft de voorkeur,
prijs in geval van directe verkoop = 1000Euro (das 725E minder dan de nieuwprijs en de bas is pas 6 weken geleden nieuwe gekocht!)
TK/TR: Gloednieuwe FGN neo classic 70's Jazz bass 5 - Te koop | 2dehands.be
grtz en groovez uit Gent!
Het is een beest van een bas, prachtig uiterlijk, ongeloofelijk goeie klank en ze heeft me een klein fortuin gekost, maar helaas dwingt het verlies van men job en de stapel rekeningen die steeds groter wordt me om
dit prachtinstrument al terug van de hand te doen.
Inruil van een goedkopere 4 string elektrische of akoustische bas + geld heeft de voorkeur,
prijs in geval van directe verkoop = 1000Euro (das 725E minder dan de nieuwprijs en de bas is pas 6 weken geleden nieuwe gekocht!)
TK/TR: Gloednieuwe FGN neo classic 70's Jazz bass 5 - Te koop | 2dehands.be
grtz en groovez uit Gent!