bpi
Legacy Member
ik verkoop mijn projectie tv. voor degene die het niet kent, zo een amerikaanse bak. er is iets mis met de middenste buis die het beeld projecteert op het scherm. 1€ en alleen af te halen.
http://www.retroprojecteur-news.com/IMG/Thomson_40KW412.pdf
http://www.retroprojecteur-news.com/IMG/Thomson_40KW412.pdf
