maartendq
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn Canon EOS 1000D omdat ik hem niet meer gebruik. Hij is een viertal jaar oud, vertoont enkele gebruikssporen (zie foto) maar werkt nog steeds als nieuw.
In het pakket inbegrepen zijn:
De camerabody
De canonlens die meekwam met het toestel (18-55mm)
Een 55-200 lens van Tamron, beschikt niet over een stabilisator
De originele verpakking van de camera en Tamron lens (indien gewenst).
Een geheugenkaartje van 8GB
Een mooie draagtas
Prijs: 200 eur. Indien je geïnteresseerd bent kan je gerust een mailtje of PM sturen, of mij opbellen ( 0499468681 ). Bij voorkeur af te halen (ik woon in Brugge).
Zoekertje staat ook op Kapaza.
In het pakket inbegrepen zijn:
De camerabody
De canonlens die meekwam met het toestel (18-55mm)
Een 55-200 lens van Tamron, beschikt niet over een stabilisator
De originele verpakking van de camera en Tamron lens (indien gewenst).
Een geheugenkaartje van 8GB
Een mooie draagtas
Prijs: 200 eur. Indien je geïnteresseerd bent kan je gerust een mailtje of PM sturen, of mij opbellen ( 0499468681 ). Bij voorkeur af te halen (ik woon in Brugge).
Zoekertje staat ook op Kapaza.