Cowgirl Henk
Legacy Member
Ik verkoop mijn Yamaha DTXplorer e-drum kit, samen met een kruk.
Het drumstel is in goede staat en kan getest worden (in Overpelt).
Foto's van mijn eigen toestel volgen nog, maar hij ziet er hetzelfde uit als deze:
http://www.garaj.org/r/ilan/441205-yamaha20dtxplorer20kit2.jpg
Prijs: 350 euro
Het drumstel zal ook aangeboden worden op andere sites.
Het drumstel is in goede staat en kan getest worden (in Overpelt).
Foto's van mijn eigen toestel volgen nog, maar hij ziet er hetzelfde uit als deze:
http://www.garaj.org/r/ilan/441205-yamaha20dtxplorer20kit2.jpg
Prijs: 350 euro
Het drumstel zal ook aangeboden worden op andere sites.