smile and die
Legacy Member
Ik verkoop een T-shirt die ik ooit is besteld heb uit het boekje "Large"
Doe hem weg omdat ik hem eigenlijk nooit meer aandoe en zelden heb aangedaan.
Het gaat om deze T-shirt:
achterkant : http://img513.imageshack.us/img513/9907/p1000577largebr8.jpg
voorkant: http://img513.imageshack.us/img513/7726/p1000578largewv3.jpg
Zoals je kan zien zijn de prints nog zo goed als nieuw.
Afmetingen:
oksel-oksel : 52cm
onderkant-bovenkant: 73cm
ik denk dat het een M was of een L.
bieden excl aub
mvg
Doe hem weg omdat ik hem eigenlijk nooit meer aandoe en zelden heb aangedaan.
Het gaat om deze T-shirt:
achterkant : http://img513.imageshack.us/img513/9907/p1000577largebr8.jpg
voorkant: http://img513.imageshack.us/img513/7726/p1000578largewv3.jpg
Zoals je kan zien zijn de prints nog zo goed als nieuw.
Afmetingen:
oksel-oksel : 52cm
onderkant-bovenkant: 73cm
ik denk dat het een M was of een L.
bieden excl aub
mvg