Archief - [TK] Strips aan spotprijsje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*)BOB(*Kenshee

Legacy Member
Jommeke

001: De jacht op een voetbal
002: De zingende aap
003: De koningin van Onderland
004: Purperen pillen
006: Het Hemelhuis
012: Paradijseiland
013: Het Jampuddingspook
014: Op heksenjacht
015: Het staartendorp
016: De gouden jaguar
018: Met Fifi op reis
019: Wie zoekt die vindt
023: Dolle fratsen
024: De verloren zoon
025: De zeven snuifdozen
027: Geheime opdracht
030: Jommeke in de Far West
033: Jacht op Gobelijn
038: Kaas met gaatjes
041: Twee halve lappen
042: De witte bolhoed
045: De zeepkoning
046: De tocht naar Asnapije
048: De zilveren giraf
052: De zingende oorbellen
054: Broeder Anatolius
057: Het geheim van Macu Ancapa
060: Alarm in de rode baai
073: De gekke wekker
093: De haaienrots
116: De gelukzoekers
125: Drie in een slag
126: Het bal van Mathilde
162: De zwarte parel
165: Spaghetti met kaas
171: De goudvis van Filiberke
175: De verdwaalde vuurtoren
181: De valse papegaai
190: Alarm in het begijnhof
191: De magische spiegel
194: Dinopolis

Suske & Wiske

067: De poenschepper
069: De nerveuze Nerviërs
073: Het zoemende ei
082: De gramme huurling
086: De tedere tronica
089: De dolle musketiers
098: Hondenparadijs
105: De koning drinkt
126: De windmakers
135: De gekke gokker
144: Lambiorix
153: De nare Varaan
163: De vlijtige vlinder
167: De zingende kaars
168: De Efteling-elfjes
179: De windbrekers
207: De glanzende gletsjer
246: De vonkende vuurman

=> Pakket Suske aan 25 euro excl
=> Pakket Jommeke aan 60euro excm
=> Alles nemen ? 75euro excl

[MJ]

Legacy Member
Interesse om FIA GTR (racegame) te ruilen voor een paar sus en wis?

DrWho

Legacy Member
Icanus zei:
ik heb hier geen bod gezien...

TRC zei:
net zo min als gij ooit interesse getoond hebt ...

Maakt niet uit, het reglement is duidelijk:

9.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mag als je de thread up to date houdt met de boden.
Ik had dit topic ook nog niet opgemerkt (was al ouder) totdat de verkoper kwam melden dat het zonder boe of ba verkocht is. Anders had ik nog wél interesse kunnen tonen, zelfde voor Icanus. ;)

longpatje

Legacy Member
Peeka zei:
Maakt niet uit, het reglement is duidelijk:

Ik had dit topic ook nog niet opgemerkt (was al ouder) totdat de verkoper kwam melden dat het zonder boe of ba verkocht is. Anders had ik nog wél interesse kunnen tonen, zelfde voor Icanus. ;)


Zonder boe of ba ???? nu ben je aan het zagen, deze thread staat er al vanaf 22 augustus zonder interesse van iemand van jullie, en is drie keer omhoog gebracht door verkoper, nog steeds zonder jullie interesse en nu het verkocht is ff komen zeiken ????

Goe bezig :puke:

DrWho

Legacy Member
longpatje zei:
Zonder boe of ba ???? nu ben je aan het zagen, deze thread staat er al vanaf 22 augustus zonder interesse van iemand van jullie, en is drie keer omhoog gebracht door verkoper, nog steeds zonder jullie interesse en nu het verkocht is ff komen zeiken ????

Goe bezig :puke:

Rustig jongen, rustig. Ik heb niet gezegd dat ik effectief interesse toon, da's één. Twee, ik citeer enkel het reglement, dat heb ik niet opgesteld.

Iemand met uw itrader zou beter moeten weten.

Dus ik zou zeggen: "goe bezig", maar ik hou het beschaafder met :niceone:

En trek verder uw plan ermee, ik heb al teveel tijd verspild aan dit topic. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan