Archief - TK: Soulwaxmas-ticket

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZuStErZoRrO

Legacy Member
Ik heb het al gepost in het bijhorende forum maar hier dus ook eens:

Ik verkoop mijn ticket voor SOULWAXMAS.
Ik heb het gekocht in de FNAC in Gent voor €21.75.

dan nu de verplichte formaliteiten

Termijn= tot 22december of als iemand de meeneemprijs biedt
Min.prijs= €22
Meeneemprijs= €50 (deze stel ik alleen, zodat als iemand het per sé wilt hebben dat hij het dan ook met zekerheid kan hebben. Ook voor ingeval dat het bieden uit de hand loopt er niemand echt exorberante prijzen biedt. Ik verwacht deze prijs echter zeker niet te halen.)

Dit ticket zal ik ook proberen verkopen via mond-aan-mond, dus als er daar iemand echte interesse heeft vermeld ik het hier zeker als die persoon hoger biedt. Dan heeft u nog kans om hoger te bieden, er worden geen vriendendiensten gedaan want dat is geheel oneerlijk.

Ik woon in Gent, en verkies alleen maar om het ticket rechtstreeks aan iemand te verkopen. Er gebeurt geen verzending.

Voila, dit was het. Hopelijk maak ik hier iemand gelukkig mee, die geen ticket kon bemachtigen!

:edit: voor de redelijkheid heb ik de min.prijs naar 22euro gebracht.
:edit2: vergeten, maar dit heb ik ook op het stubru-forum gezet

Firefoxbt

Legacy Member
gelukkig? door een ticket te kopen om het erna te verkopen aan iemand die eigenlijk in eerste instantie wél wou gaan? een standbeeld verdien je!

minimumprijs onder aankoopprijs vind ik er wel over gaan hoor?

(en ja ik heb interesse, maar niet aan zo'n belachelijke prijs)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
het is er idd overgaan en da gedoe van vriendjes die hoger bieden is ook zo louche ast ma kan zen voor der meer geld uit te slaan

imo mag deze thread hier geclosed worden omda het echt slechte reacties ga uitlokke :p

ZuStErZoRrO

Legacy Member
Gasten, is dat nu een manier om te antwoorden op een verkoop?

Denk toch eens nuchter na! Natuurlijk weet ik dat men hier direct aan woekerverkoop denkt, en daar kan ik niets aan doen. Ik ging normaal gaan, maar door omstandigheden kan ik dit niet, als ik echt geld wou maken had ik wel meer tickets gekocht. En wat denk je nu, als een vriend mij opeens vraagt of hij het ticket niet mag kopen dat ik hem direct zal zeggen: "sorry je moet naar het telenet-forum"?

ik heb alles volgens het reglement gedaan en jaloerse reacties of requests om dit te sluiten zijn dus volledig onterecht. Gelieve dus geen commentaar meer te geven en alleen te reageren als je geïnteresseerd bent.

PapaGanz

Legacy Member
Stop eens met neuten, zolang zijn startbod de prijs aan de kassa is, zie ik niet in wat hier mis mee is.
Zoals hij zelf zegt, moest hij grof geld willen verdienen had hij er wel meer gekocht.
En dat gezever van mensen hun plaats afpakken; als ze echt wouden gaan hadden ze hun ticket vanaf dag 1 al in hun handen, het was pas na 2 weken uitverkocht, dus quit the bitching Firefoxbt :)

spray-bunny

Legacy Member
PapaGanz zei:
Stop eens met neuten, zolang zijn startbod de prijs aan de kassa is, zie ik niet in wat hier mis mee is.
Hij heeft z'n prijs aangepast ondertussen.:p

Firefoxbt

Legacy Member
PapaGanz zei:
Stop eens met neuten, zolang zijn startbod de prijs aan de kassa is, zie ik niet in wat hier mis mee is.
Zoals hij zelf zegt, moest hij grof geld willen verdienen had hij er wel meer gekocht.
En dat gezever van mensen hun plaats afpakken; als ze echt wouden gaan hadden ze hun ticket vanaf dag 1 al in hun handen, het was pas na 2 weken uitverkocht, dus quit the bitching Firefoxbt :)

(aangezien de topic vanboven staat)

Niet iedereen is direct zeker of hij/zij wel kan gaan he.
Bovendien heeft hij idd zijn prijs na onze reacties aangepast, waarvoor dank.

Je moet nu niet op mij gaan zagen he :s


alsnog succes met de verkoop..

Bartel

Legacy Member
Bespaar jullie de moeite. Er zijn alweer tickets beschikbaar.
Geen reden tot overbieding dus...

ZuStErZoRrO

Legacy Member
Deze mag inderdaad gesloten worden van mijn part. Naar verluid zijn er 10000 extra tickets, en ik ga niet onder de prijs van de winkel verkopen en niemand gaat er boven bieden..

Alle boden vallen dus weg, behalve als iemand per se zijn bod wil nakomen:p

Gattuso8

Legacy Member
Fout. Er waren 8000 tickets verkocht en er komen er nu 2500 bij wat de capaciteit op 10500 man brengt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan