KamiSutra
Legacy Member
Omdat het al een paar jaar stof zit te rapen verkoop ik men skateboard. Alle onderdelen zijn kwaliteitsproducten: Het deck is van Speed Demons, de assen van Independent, de wielen van Spitfire, de roulementen weet ik niet meer maar is ook iets zoals de vorige. Allemaal aangekocht van een echte skateshop in Aalst.
Het skateboard zelf is in zo goed als nieuwe staat, kon met moeite een ollie doen dus alleen de zijkanten zijn een klein beetje geschaafd. Foto's kan je zien op deze url.
Alles heeft nieuw ergens tussen de 200 en 250 euro gekost. Minimumprijs is dan ook 50 euro, meeneemprijs 100 euro. Op te halen in Aalst.
Het skateboard zelf is in zo goed als nieuwe staat, kon met moeite een ollie doen dus alleen de zijkanten zijn een klein beetje geschaafd. Foto's kan je zien op deze url.
Alles heeft nieuw ergens tussen de 200 en 250 euro gekost. Minimumprijs is dan ook 50 euro, meeneemprijs 100 euro. Op te halen in Aalst.

