TheAntropoid
Legacy Member
Deze soldeerbout ( van rothenberger - kwaliteit dus ) is ongeveer max 15 minuten gebruikt geweest voor een projectje..
is een 40 watt bout..
gewoon in de stekker steken et voila
is ongeveer 1.5 oud; gekocht in hubo dachtek..
was 38 euro ..
Zitten tevens nog 2 statieven bij voor je bout te ondersteunen.
Lange kabel btw
handvat van de bout is rood en is volledig CE approved.
Je kunt vooraan de kop veranderen naar iets smaller of breder..
ik verkoop hem voor 26 E inclusief prior postpakket verzending..
echt een koopje dus gezien de staat waar hij in is.
Niets van schade of soldeersel op de bout..
groeten
afhaling tevens mogelijk
is een 40 watt bout..
gewoon in de stekker steken et voila
is ongeveer 1.5 oud; gekocht in hubo dachtek..
was 38 euro ..
Zitten tevens nog 2 statieven bij voor je bout te ondersteunen.
Lange kabel btw
handvat van de bout is rood en is volledig CE approved.
Je kunt vooraan de kop veranderen naar iets smaller of breder..
ik verkoop hem voor 26 E inclusief prior postpakket verzending..
echt een koopje dus gezien de staat waar hij in is.
Niets van schade of soldeersel op de bout..
groeten
afhaling tevens mogelijk
