Hallo,
Ik verkoop dus een TI83+ Silver edition.
Deze is in perfecte staat, geen enkel krasje of dergelijke.
Het machientje is af te halen te Lebbeke of ik kan het brengen in de omgeving mits vergoeding.
Ik kan het ook natuurlijk opsturen met de post.
Grtz!