Alexis
Legacy Member
Hoi,
Ben van plan mijn collectie van Pokémon / Yugi-oh te verkopen. Weet niet echt goed waar te beginnen dus zal eerst es kijken of er effectief wel interesse naar is. Ik kan een geheel verkopen maar aparte kaarten is ook np.
Pokémon betreft vooral de ' oudste pokémons ' heb het opgegeven toen al die nieuwe serie's uitkwamen, maar mijn eerste serie is wel redelijk compleet m.a.w. bijna alle 150 van die eerste groep.
yugi-oh is mijn broer meer in thuis dus weet niet echt goed wat ik er kan over vertellen, als je vraagje hebt over een bepaalde kaart ofzo shoot
.
greetings,
Alexander
Ben van plan mijn collectie van Pokémon / Yugi-oh te verkopen. Weet niet echt goed waar te beginnen dus zal eerst es kijken of er effectief wel interesse naar is. Ik kan een geheel verkopen maar aparte kaarten is ook np.
Pokémon betreft vooral de ' oudste pokémons ' heb het opgegeven toen al die nieuwe serie's uitkwamen, maar mijn eerste serie is wel redelijk compleet m.a.w. bijna alle 150 van die eerste groep.
yugi-oh is mijn broer meer in thuis dus weet niet echt goed wat ik er kan over vertellen, als je vraagje hebt over een bepaalde kaart ofzo shoot
.greetings,
Alexander