Phunction
Legacy Member
Te koop wegens aanschaf nieuwe wagen met ingebouwde radio.
RADIO IS IN PERFECTE STAAT MET NOG 1,5 JAAR GARANTIE !!
Productfoto 1
Productfoto 2
Specs:
info fabrikant
Formaten: CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA, WAV, AAC
Ondersteunde apparaten: USB Stick en USB HDD (2.5") via USB, MP3-speler via AUX
Optionele modules: Multi-CD, Multi-DVD, TV, Bluetooth, iPod (iPod compatible via optionele adapter)
Grafisch scherm met aanpasbare weergave
Ondersteuning voor apart subwoofer kanaal
Blauwe verlichting van toetsen en scherm
Dit is misschien de enige autoradio die geen problemen heeft met grote HDD's ! 60GB muziek is binnen 20-30 seconden gescand !! Ook meer dan duizend nummers in 1 map geeft geen probleem !! Weergave op het scherm in lijstvorm en uitgebreide weergave per nummer in afspeelmodus !
De allerlaagste prijs die ik online kon vinden was 284 €, meeneemprijs is dus 230 €. Hou er rekening mee: zo goed als nieuw ! Onbeschadigd, compleet en met garantie !!
Liefst afhaling (Dilsen, Limburg), anders nog bijkomende verzendkosten (standaardtarief van de post) voor de koper. Geen einddatum, zolang hij niet verkocht is, staat de verkoop open ! Verkooptopic op ander forum geopend eventjes geleden, maar zonder interesse.
RADIO IS IN PERFECTE STAAT MET NOG 1,5 JAAR GARANTIE !!
Productfoto 1
Productfoto 2
Specs:
info fabrikant
Formaten: CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA, WAV, AAC
Ondersteunde apparaten: USB Stick en USB HDD (2.5") via USB, MP3-speler via AUX
Optionele modules: Multi-CD, Multi-DVD, TV, Bluetooth, iPod (iPod compatible via optionele adapter)
Grafisch scherm met aanpasbare weergave
Ondersteuning voor apart subwoofer kanaal
Blauwe verlichting van toetsen en scherm
Dit is misschien de enige autoradio die geen problemen heeft met grote HDD's ! 60GB muziek is binnen 20-30 seconden gescand !! Ook meer dan duizend nummers in 1 map geeft geen probleem !! Weergave op het scherm in lijstvorm en uitgebreide weergave per nummer in afspeelmodus !
De allerlaagste prijs die ik online kon vinden was 284 €, meeneemprijs is dus 230 €. Hou er rekening mee: zo goed als nieuw ! Onbeschadigd, compleet en met garantie !!
Liefst afhaling (Dilsen, Limburg), anders nog bijkomende verzendkosten (standaardtarief van de post) voor de koper. Geen einddatum, zolang hij niet verkocht is, staat de verkoop open ! Verkooptopic op ander forum geopend eventjes geleden, maar zonder interesse.

