Archief - [TK] Pioneer DEH-P6800MP autoradio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GlEnN_87

Legacy Member
Pioneer DEH-P6800MP autoradio te koop.
Gaat weg wegens aankoop nieuwe auto waar al een radio/cd/mp3 unit aanwezig is.

Prijs: 150 euro

Foto: http://img261.imageshack.us/img261/2298/afbeelding004zy6.jpg

Specificaties:

OEL Display, 3 Pre-outs & Auto Sound Leveliser
Kenmerken DEH-P6800MP
iTunes® AAC playback Ja
Schermverlichting OEL PUUR BLAUW
Subscherm-uitgang Ja
Geluidsonderdrukking voor mobiele telefoon Ja
Klaar voor iPod® adapter (CD-IB100) Ja
Aantal voorkeuzezenders 24
Maximum uitgangsvermogen MOSFET 4 x 50 Watt
Direct Sub Drive Ja
RCA Pre-out 3 (V + A + S/W of Non FAD)
Kenmerken - Algemeen DEH-P6800MP
Multi-CD-bediening Ja
Disc-titelgeheugen Ja
CD Text Ja
Bron-TV-bediening Ja
DAB Tuner-bediening Ja
AV Source Control Ja
Bron-DVD-bediening Ja
Externe bediening via IP-Bus 2
AUX-In (met optionele CD-RB20) Ja
Afstandsbediening Inclusief
Ingang voor draadafstandsbediening Ja
ISO connector Ja
Omschakelbare toetsverlichting Ja
Draaivolumeregeling Ja
Voorpaneel Kantelmechansime (mechanisch)
Afneembaar voorpaneel Ja
Flexibele installatie in een hoek 0-60°
Kenmerken - Tuner DEH-P6800MP
Adaptive RDS (PI, PS, AF, TP/TA) Ja
ARC FM D4Q
BSM (Best Stations Memory) Ja
Kenmerken - CD speler DEH-P6800MP
Digitaal oversampling-filter 8x
D/A-omzetter 1 Bit
Snel vooruit/achteruit Ja/Ja
Nummer zoeken/scannen/herhalen Ja/Ja/Ja
Willekeurige weegave Ja
Laatste positie-geheugen Ja
CD-R weergave Ja
MP3 Ja
Windows Media™ Audio Ja
CD-RW weergave Ja
WAV JA
Kenmerken - Audio/versterker DEH-P6800MP
HPF Ja
LPF Ja
EEQ Plus Ja
Selecteerbare loudness Ja
Subwoofer SFEQ Ja
ASL (Automatic Sound Leveliser) Ja
Niveau-indicator Ja
Bronniveauregelaar (SLA) Ja
Fader Ja
Specificaties - FM DEH-P6800MP
Frequentiebereik 87.5- 108 MHz
Bruikbare gevoeligheid (75 ohms) 8 (0.7 µV) dBf/µV
S/R verhouding 75 dB
Frequentiebereik 30 - 15.000 Hz
Stereoscheiding 45 dB
Specificaties - MW DEH-P6800MP
Frequentiebereik 531 - 1.602 kHz
Bruikbare gevoeligheid 18 µV
Specificaties - LW DEH-P6800MP
Frequentiebereik 153 - 281 kHz
Bruikbare gevoeligheid 30 µV
Specificaties - CD DEH-P6800MP
Frequentiekenmerken 5 - 20.000 Hz
S/R verhouding 94 dB/1 kHz
Dynamisch bereik 92 dB/1 kHz
Specificaties - Algemeen DEH-P6800MP

Deathwish

Legacy Member
Staat waarin het toestel verkeerd ? Krassen of andere beschadiging aanwezig?
Werkt het nog volledig zoals het zou moeten ?
Alle kabels en toebehoren aanwezig ?

Garantie?
Factuur aanwezig ?

Is verzending mogelijk ?

Hier serieuze interesse !

GlEnN_87

Legacy Member
Deathwish zei:
Staat waarin het toestel verkeerd ? Krassen of andere beschadiging aanwezig?
Werkt het nog volledig zoals het zou moeten ?
Alle kabels en toebehoren aanwezig ?

Garantie?
Factuur aanwezig ?

Is verzending mogelijk ?

Hier serieuze interesse !

Toestel is in nieuwstaat! Geen beschadigingen, gewone gebruikssporen.
Werkt perfect, geen gebreken.

Alle kabels aanwezig (--> iso stekker inclu).
Afstandsbediening ook aanwezig en in perfecte staat! (haast niet gebruikt).

Geen factuur en geen garantie meer.

Geen instapmodel maar een exemplaar uit de hogere klasse van Pioneer. Nieuwprijs: 250 euro

Proberen alvorens kopen is mogelijk!

Hier een meer duidelijke pic (knoppenverlichting ook in rood instelbaar):

http://tuning.fosgate.ee/catalog/images/pioneer_dehp6800mp.jpg

Deathwish

Legacy Member
Wel jammer dat er geen garantie meer op is...

Probleem is ook wel dat Aalst niet echt in de buurt is, dus even langst komen om te testen is niet mogelijk...

Kan je een foto posten waar je de gebruikssporen op kan zien ?

En is verzending mogelijk ?

mvg

GlEnN_87

Legacy Member
Verzending is mogelijk, geen enkel probleem.

De gebruikssporen zijn zo miniem dat ik ze onmogelijk met een camera kan vastleggen. Met het blote oog zie je ze nauwelijks. ;) (gebruikssporen alleen beperkt tot het scherm, knoppen zijn vrij van krassen of dergelijke)

Ik kan je verzekeren dat het apparaat perfect werkt, Pioneer is nu niet welbepaald 'brol' te noemen.

GlEnN_87

Legacy Member
130 euro incl. verzendingskosten. (Ik neem dan wel een verkzekerde zending en dat kost nu wel iets meer maar je hebt meer zekerheid.)

GlEnN_87

Legacy Member
Sorry, kheb het nogal druk. Morgen zal ik zonder fout de foto posten. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan