devil
Legacy Member
ik verkoop mijn peugot speedfight scooter A .
het is een rood witte scooter , fotos volgen nog wel.
met geldige papieren , en is van 1999 .
er is nog geen jaar geleden dat er een nieuwe motor onder geplaatst is.
nu zit er ook een nieuwe uitlaat op en een nieuwe achterband.
er is nooit een ongeval mee gebeurd en ik ben er ook nooit mee gevallen.
verder staat er hier en daar wat krassen op maar GEEN busten, dus sommige delen gewoon trug spuiten en hij is trug als nieuw.
aan de motor is dus niets aan.
en er zitten ook geen tunings stukken op .
je krijgt er wel een technigas uitlaat bij .
op het moment rijd hij een 20a 25 per uur omdat ik pas gepakt ben en dus heb afgestelt door middel van een rondel , haal je deze er uit dan rijd hij met gemak 60 per uur.
lichten en pinkers enzo werken allemaal.
en hij rijd ook zeer vlot en goed zonder de rondel .
buiten de krassen is er niets aan.
ik zou er graag een 400 euro van hebben nog .
het is een rood witte scooter , fotos volgen nog wel.
met geldige papieren , en is van 1999 .
er is nog geen jaar geleden dat er een nieuwe motor onder geplaatst is.
nu zit er ook een nieuwe uitlaat op en een nieuwe achterband.
er is nooit een ongeval mee gebeurd en ik ben er ook nooit mee gevallen.
verder staat er hier en daar wat krassen op maar GEEN busten, dus sommige delen gewoon trug spuiten en hij is trug als nieuw.
aan de motor is dus niets aan.
en er zitten ook geen tunings stukken op .
je krijgt er wel een technigas uitlaat bij .
op het moment rijd hij een 20a 25 per uur omdat ik pas gepakt ben en dus heb afgestelt door middel van een rondel , haal je deze er uit dan rijd hij met gemak 60 per uur.
lichten en pinkers enzo werken allemaal.
en hij rijd ook zeer vlot en goed zonder de rondel .
buiten de krassen is er niets aan.
ik zou er graag een 400 euro van hebben nog .